środa, 17 grudnia 2014

Do wszystkich odwiedzających! I nie tylko :D

Przepraszam, że tak długo nic nie wstawiałam ale brak czasu, a przede wszystkim weny spowodował "zamrożenie" bloga. Miałam wrażenie, że utknęłam w martwym punkcie i totalnie nie miałam pojęcia jak z niego wybrnąć. Nie wiem, czy to dlatego, że święta idą jednak postanowiłam, że wezmę się w garść i doprowadzę tą historię do końca. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)
Pozdrawiam Wszystkich i zapraszam do czytania...i śledzenia :)

~Dragon Fan

6 komentarzy:

  1. No wreszcie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A zatem siedzę i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ile ja tu się nasiedziałem i naczekałem... ile to? Pół roku minęło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że dodałaś muzykę. Jest klimat, jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, jestem taka podekscytowana! Mam nadzieję, że słowa dotrzymasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką nadzieję :) Cieszę się, że pomimo tak długiej przerwy nie zapomnieliście o moim blogu :) A muzyka nie była moim pomysłem, tylko pewnej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń